Πέμπτη 15 Οκτωβρίου 2009

ΕΓΩ-ΕΔΩ

εφτιαξα αυτη τη σελιδα καθαρα για λογους εκφρασης....ισως και να μην την εφτιαχνα ποτε....ισως αν ηθελα να σφινωσω στο μυαλο μου κι αλλα κι υστερα κι αλλα κι αλλα κι αλλα....απλα ολα ξεκινησαν να παιρνουνε ενα σχημα ξεκαθαρο και περισσοτερο υλικο στη σκεψη μου και καποια απο αυτα θα σχεδιαστουν ακομα καλυτερα και εντονοτερα αν τα εκφρασω! νιωθω απολυτα προσκολλημενη σ' ενα ομορφο, σε ενα τεραστιο παρον, και μεσα σ' αυτο θα δειξω τι εχω στην καρδια και θα φωναξω και θα πεταξω και ολα αυτα γιατι ειμαι ΕΓΩ και ΕΓΩ φωναζω και επιπλεω στην αγαπη και την ελξη της στιγμης αυτης!ειναι η τεχνη!ειναι μια ομορφια ανειπωτη και με συνεπαιρνει και μεσα απο την τρελα ολη μιλαω και γραφω μονο και μονο γιατι τα λογια ρεουν και κυλανε!γιατι ΕΓΩ ημουνα παντα ΕΔΩ απο την αρχη και απο το τελος!ΕΓΩ αναπνεω ΕΔΩ !ΕΓΩ δειχνω τον τροπο μου διχως τρεμουλιασματα και υπεκφυγες γιατι ειμαι ΕΔΩ! ενα τεραστιο ποιημα γραφεται μεσα στο στομαχι μου και νιωθω τους λογοτεχνες να γαργαλανε με τα φτερα τους και τα γραψιματα τους το μυαλο μου! κι ειμαι παντα ΕΔΩ! αδιασειτο,συγκλονιστικο το ΕΔΩ!απειρο μα παντα μικρο κ τοσο απεραντο και κρυφο και φανερο το ΕΓΩ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου